från :( till :)


vaknade idag med halsont och trodde nästan jag hade feber.... vill först inte gå upp ur sängen då jag visste vad som väntade mig....TVÄTTDAG:(
men jag piggnade till efter att ha gott upp och slängt in en maskin tvätt, diskat och städat hela lägenheten....:)
sen blev de en sväng till maxi och handla lite mat inför veckan som kommer....var förbi mor, far och syster en sväng och drack eftermiddags kaffe med äpplekaka....gott!!!
man kan ju inte undgå dom små söta myskankorna smulan, kakan, bullen och kexet....som dom har nere hos sig.....
 

sen var de bara att bege sig hemåt och ta hand om tvätten:(...men nu är den vikt och inlagd..känns skönt nu:)

nu har jag precis kommit ur duschen...ska måla naglarna nu innan de är dags att krypa ner i sängen och läsa lite innan de är dags att sova för natten:)
skola imorgon :)


natti natti puss puss..........visst ser de mysigt ut.......

Kommentarer
Postat av: jimmy

tur att jag finns som kan hjälpa dig att vända dagen från :( till :) puss o gonatt

2008-08-24 @ 20:55:16
Postat av: ankägaren

vem har lovat dig visa mina ankor???

de kanske inte orkar var med för mycket i rampljuset ännu, de är ju så små.

ha det och sov gott."pärona"

2008-08-24 @ 21:05:35
Postat av: mr blue

äh de ska läras i tid att va i rampljuset.

2008-08-24 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0