fyrverkerier




var och kollade på kalle baah på stan....de va skitbra...va länge sedan jag såg dom.... då träffade vi lollo och mårten och blev bjudna på kräftskiva på lördag. trevligt...trelivgt.... :)
sen blev det att titta på fyrverkerierna och möta jimmys föräldrar....dom var jätte bra och finna...är impad av att dom kan smälla upp raketerna i takt till musiken. sen åkte jag hem med jimmys föräldrar så slapp jimmy skjutsa hem mig...skönt för honom.....nu är de sängdags skola dags imorgon igen....fast det är bara två lektioner på fredagar..skönt...
sen ska jag på massage en timme ska bli riktigt underbart......jag kommer alltid ut som en ny människa när jag varit där...puss och god natt sov gott...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0