shoppa, shoppa, shoppa

idag efter skolan blev de en sväng ner till mamma och syrran. tog en kaffe med dom och ritade en stund med barnen innan jag gick hem.
då kom jimmy efter en stund och vi åkte in till stan och köpte ett par nya svarta stölvar till mig på wedins,
sen åkte vi till jula och handlade ett skrivbord till mig som jag ska kunna sitta och plugga vid så att jag kan få ordning på mina skolgrejer. 

          
mina nya stövlar

på lunchen idag var jag och maria och åt på wok time....bra val maria....mycket gott...."kan jag tycka"
då passade jag på att gå upp till wear it och handlade ett par svarta taights och en grå tunika....
så nu har jag för nya lite i garderoben...alltid kul att göra de.....

nu är snart mitt nya skrivbord ihopsatt...bra jobbat lilla älsklingen......och tack för hyllan till badrummet blev mycket bra...puss puss puss puss på dig....

så nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa en stund innan de är dags att sova för natten.....

puss puss och kram kram
                     
     

mitt nya skrivbord

god natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga skor :D

2008-08-27 @ 21:55:15
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0