skönt.....

idag blev de en riktig slappar dag..... så skönt...
började med att jag vaknade vid 9 och läste min bok fram tills jimmy kom.....
då åkte vi ner till Marianne som hade Linn pch Clara fortfarande och fikade med dom....
sen blev de soffan med barntv.....tills Marianne ropade att pannkakorna var klara...:) :)

de va så gott med pannkakor kan inte ens minnas när jag åt de senast......
efter de gick vi till lekparken och gungade och gjorde sandkakor/tårtor....

Vid halv tre när vi gick hemåt kom fredrik och Susanne och skulle hämta barnen men innan de hann vi med en fika... :)

sen drog Jimmy och jag till krokek till svintuna marknad, men de va inget att ha....vi gick till ettans och tog en glass istället där vi träffade Hasse och Anja...... vi bestämmde oss för att äta på ettanskök...
de blev deras hamburgare mycket gott.....

när vi åkte därifrån var jag jätte frusen....ville bara hem och ställa mig i duschen eller helst av allt ta ett bad...

då kom Jimmy med den smarta idén att vi åker hem till min mamma och badar :) :)
vi kröp ner i jacuzzin och myste i ca en timme de va så skönt vill jag lova......(de enda som saknades var lite gott vin) men man kan inte få allt.................

så nu sitter jag här ny badad med handduken i håret :) :)

ska gå in till Jimmy och göra honom sällskap i soffan......

imorgon blir de gistadmarken med mamma och syrran tror jag :) :)


PS. var nere i affären och handlade lite idag, blev så sugen på små godis de var så länge sedan jag åt de.......så jag plockade lite i en påse...(trodde jag)....de blev ett kilo typ....(och då plockade jimmy i en egen påse)....men, men så kan de bli  :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0