tjejkväll

denna förskylning vill tydligen inte släppa :(
näsan rinner och huvudet är tungt :(    man är trött i kroppen av att inte göra specielt mycket :(
så de blir tyvärr ingen isträning ikväll.......det känns surt :(

men igår var de dags för en tjejkväll med dom "goa" tjejerna från skolan......maria, madde, madde och carla.....
vi hade bokat bord på harrys....jag maria och madde åt gott...de blev en toast harry..gott....madde och jag delade på en flaska rött vin till de......
sen blev de prat, skratt och fnitter hela kvällen...
det var riktigt roligt och trevligt......
känns inte som man bara kännt er i två veckor iaf....
det är så roligt att vi hittat varanda så fort.....och har så roligt ihop...."kan jag tycka"

tyvärr var jag tvungen att lämna er lite för tidigt för min del igår...pga denna dumma förskylning...jag fick åka hem med 22.10 bussen redan.......men när jag kom hem var sängen oerhört skön att lägga sig i.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0