usch...

idag mår jag inget vidare.....jimmy åkte till jobbet vid 7 imrose själv har jag tagit mig från sängen in till soffan där jag tillbringat hela dagen....jimmy kom hem en snabbis vid 14.30 och lämnade en pizza och han hade även varit på apoteket åt mig och köpt ibumetin och strepsils :)
han stannade i ca 5 min inna han åkte tillbaka för att fortsätta jobba.....
själv hr jag sovit och tittat på tv:n som sagt hela dagen....
just nu tittar jag på junior VM i ishockey och väntar på att älsklingen ska komma hem nångång klockan är ju faktiskt redan 22.15
känns så ensamt när man varit själv hela dagen.....
ringde och pratade av mig med mamma förut dom var barnvakt på syrran´s tyra så jag fick prata med henne en stund......

nu ringde han iaf och skulle åka hem nu så han är väl hemma vid ca 23.....
funderar på att gå in i sängen nu för jag sitter coh sover nu ungefär....

god natt med där ute
Ps. saknar min klass redan :(

hoppas jag är bättre imorgon och kan åka in på mellandagsrean, vill verkligen dit .............puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0