aldrig mer........

idag var de arbets dag igen....de va segt att gå upp imorse men sen gick dagen fort..............

vilade en stund när jag kom hem innan jimmy kom och vi lagade TACOS...gud va de e gott

sen drog vi in till stan för att se IFK norrköping...aldirg mera kan jag bara säga....höll på att frysa ihjäl....pg.a. att de efter ca 10 minuter  blev svart på arenan....två str4ålkastare slocknade och de tog ca 25 minuter att åtgärda....sen i pausen gick jag hela långa trappen ner för att köpa mig en kaffe och bli lite varm i kroppen...men när vi stod i kön ropade dom att både kaffet och korven var slut..så de var bara att hoppa tillbaka igen och upp för trapperna......
aldrig mera för min del.....tacka vet jag hockey......

fick reda på VOA provet idag och jag är nöjd faktiskt blev ett VG 36,5 av 47,5 så de är jag nöjd med ändå...

ska krypa ner i sängen nu och läsa innan jag släcker lampan.....
SOVMORGON i morogn gud så skönt är ledig hela dagen :)


kram och god natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0