ingen jul hemma???

jobbar dags idag igen......var ledig igår men då blev de inte mycket gjort för de....hade ont i vaden p.g.a. hoppandet p¨å kryckor och huvudvärk hela dagen... :(

idag var de besök av läraren på jobbet....de gick bara bra...min handledare var nöjd och jag med.....förutom att jag måste ta igen förlorad tid för skadan av knät :(   de känns juh inget vidare men men vad gör man..... gör jag inte de nu måste jag ta igen de på lovet och de känns mindre roligt då vi ska nog iväg på  semester.....

ikväll blir de att gå på riktig match ska se hästen-skåre ska bli en intressant match att se...


nu var de bokat och klart.......vi ska fira julen i sälen vi åker den 23 december till den 28 december....
vi ska bo i en stuga med 6+2 bäddar......vi ska åka med mamma, pappa, syrran, fredrik och deras tre små prinsessor...

så de ska bli intressant att fira julen i en mysig stuga med snö (förhoppningsvis) framför en brasa och något gott och dricka :)


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0