länge sedan

de va några dagar sedan jag bloggade......detta p.g.a min dator....den har varit iväg på reparation hos grannen, men nu ska den vara helt okej :)    skönt....har saknat den.....

vad har hänt i veckan då....hmm

måndags var jag hemma från praktiken, tisdag likaså tyvärr.....:(
annars har jag jobbar hela veckan var ledig i fredags och har jobbat i helgen :)

annars har de varit lugnt har inte kunnat göra så mycket....när jag kommit hem om dagarna har de varit vila som ståt överst på listan p.g.a knät då.....i onsdag kollade vi på hästen matchen....dom vann "som vanligt"

igår var vi iväg till stan en sväng mellan arbetet...jobbade3 delad tur 7-10 och 16.21.30
vi var på folkets park dom hade utförsäljning av lite kläder....jimmy köpte en jacka och underställ jag en fleecetröja och jimmy köpte ett microfleeceunderställ till mig eftersom jag alltid fryser....tack älskling......

idag efter jobbet hade jag tvätt stugan jippie eller naej inte.....

nu är de snart dags att göra iordning inför morgondagen då de är jobbar dags igen....
ska fortsätta läsa i min bok jag började läsa i början av veckan.......lisa marklunds - den räda vargen


god natt sov gott kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0