min lilla plutt tillbaka


igår kunde jag inte blogga p.g.a att min dator (plutt) inte var klar....de krånglar hela tiden tyvärr.....aahhh hatar datorer ibland.....
men, men de jag inte klar av ger jag bort till nån som kan....
men jag hade inte orkat blogga igår iaf....fick tillbaka min migrän efter data lektionen...så jag åkte hem och la mig i soffan och sov ett par timmar. vid halv sex hade de mesta släppt och jag tog bilen intill stan för att köpa ett mobiltinternet men de var urfunktion på telia :(

så jimmy och jag åkte till himmestalundshallen istället och kollade på hästen-nyköping, de blev en intressant match, som slutade 9-5 till hästen
sen åkte jag hem och slängde mig i säng, men kunde inte somna så jag läste kapitlet om celler.......

idag var de dags för skolan som vanligt......  :)
hade voa på morgonen då skulle vi vara i metodsrummet. där fick vi lära oss att bädda i en vårdsäng med en person liggandes i som inte kunde röra sig, så nu vet man de. sen fick vi lämna bakterier med tops i en lab. ask som sedan ska läggas i ett värme skåp tills på måndags, så ska vi få se hur odlingarna har växt och hur mycket bakterier jag har under min nagel, ring och på tungan.....vet inte om jag verkligen vill veta.....

efter skolan gick jag till telia och köpte mitt mobila bredband, idag funkade de....tack så mycket till den trevliga expediten på telia....hon var så snäll och trevlig.....

sen när jag kom hem gick jag ner till mor o far och lånade deras dator skulle skriva ut en sak.
drack en kopp kaffe med syrran innan jag gick hem......
då var jimmy hos mig och vi åkte till greby för att han skulle springa....
så jag satte mig vid köksbordet när dom sprang iväg och satte igång med lite pluggande innan marianne kom hem....
sen kom jimmy tillbaka och vi åt hamburgare till kvällsmat innan jag åkte hem.....

gick då upp till grannen och skulle se hur de gick med datorn, den var inte klar.
skulle ta ca 40 min, men jag blev kvar och pratade med honom i ca 1 timme, trevligt och kul med grannar ibland.
sen satte han igång med min dator (plutt) och han kom ner med den för en stund sen.

så nu sitter jag här och har installerat bredbandet utan problem :) :)
men han var inte riktigt klar än de var nåt som strulade så han skulle fortsätta imorgon....... vilken snäll granne jag har...

så nu ska jagkrypa ner i sängen och sova....man ska inte vara uppe allt för länge bara för att man är ledig imorgon...eller ledig??....jag har inga lektioner att åka in på men jag har 3 arbeten och 3 prov att göra så de blir nog inte så mycket slappande imorgon mer än att jag får sova lite längre :)   och de är ju alltid skönt lr??

puss och god natt

pussar och kramar  till madde, carla, madde, linda och maria för att ni finns.......

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blir i samma länga som Henka bor fast på andra sidan

2008-09-05 @ 09:46:50
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: M A D D E L I C I O U S [Design & Fotoblogg]

Puss tillbaka sötnos! =) Ses imorrn!

2008-09-16 @ 00:23:25
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0