............

igår va en blandad dag............

allt började som vanligt skolan gick bra......jag kom hem tog de lugnt kollade över skolan...
plockade ihop mina skol grejor och gick till greby...jätte skönt solen stekte......
satt där på trappe och läste en stund innan jimmy kom.....
när han kom hade han med sig en pizza vi skulle dela på.... "gott"

sen sprang jimmy iväg sin vanliga runda och jag satte mig i saoffan och läste...underbart i tystnaden......
då hörde jag glassbilen och blev glass sugen så klart......så upp ur soffan på med skor och med pengarna i högsta hugg...sprang jag ut för att leta efterglass bilen...vilket var lättare sagt än gjort......det är väldigt frustrerande att komma ut och höra den men inte se eller kunna lokalisera den..... så jag gav upp och gick in igen.....men då hörde jag den ännu närmare så på med skor igen och ut....och där kom den.....jag köpte en på "nicke nyfiken"
sen in och fortsätta plugga igen.......men då kom huvudvärken "aj aj aj"

såg jag tog två panodil och la mig en stund och vilade............men efter en timme skulle vi åka hem och min huvudvärk hade inte släppt alls.......så när jag kom hem så gick jag upp till min granne för att hämta min dator han fixat....men den var inte klar än

- kom upp om en halvtimme är den klar.....
okej sa jag och gick ner och satte mig i soffan framför tv:n och väntade...då började jag må illa "usch"
drack lite vatten och de gick över och tig en av mina dunder tabletter......gick upp till min granne igen...men den var inte klar ännu...
- kom om tio minuter.....

jahopp jag gick ner igen och satte mig i soffan och väntade.....gick upp igen efter 20 min..
men den var inte klar då heller :(
men jag kunde ta den så länge skulle han fixa de sista idag.... :)

sen kunde jag äntligen krypa ner i sängen och få sova :)

puss puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0