första dagen

då var första dagen avklarad utan problem...........
det blev en lugn start...började kl. 10 med att fika och få lite arbetskläder..... min handledare verkar vara toppen tack och lov......
sen begav vi oss till en brukare för att städa....jag fick dammsuga :)
sen tillbaka för att äta lunch...hade en paj med för att äta....

sen hade vi lite tid över ,så vi passade på att ha en genomgång... jag och min handledare..
sen åkte i till en brukare för att laga mat till denne...där fick jag stå för matlagningen.....inget avancerat som tur va... :P

vid 14 så slutade jag...fick skjuts hem av min handledare som bor nära mig så jag får skjuta av henne hela praktiken... så snällt så och skönt.....
så idag var de ingen ansträngande dag...skönt med en lugn start första dagen...

imorgon är jag ledig och på onsdag jobbar jag eftermiddag.....

var barnvakt en sävng nu ikväll åt min kära syster...fick ta kvällsmat och läggning....men dom är ju så snälla dom tre prinsessorna så de var inget problem för mig.....och sedan kom mamma så vi åt kvällsmat ihop och vid 21 gick jag hem...

fick tillbaka min dator för en stund sen igen och nu är den okej hoppas jag.... han uppdaterade internet explorer så nu funkar min blogg som den ska igen...skönt...

nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa min bok "dotter önskas"
imorgon blir de nog att städa här hemma.....kanske ska en säng till maxi med jimmy en sväng om han hann..

puss och god natt.......

hoppas ni haft en bra dag madde, madde, linda maria och carla.....

Kommentarer
Postat av: Pernilla O Milo

Vem fick du som handledare o vilka områden kommer du vara i?

2008-09-23 @ 08:05:12
URL: http://piii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0