hoppas hoppas....

igår blev de  sovmorgon började jobba 16-21.30

var nere hos pappa och käkade lunch, som han skulle bjuda på......
de blev pytt i panna med ägg......(som jag fick laga) men men ska inte klaga slapp äta själv iaf.....sen lånade jag pappas dator och kollade lite inför data provet jag hade idag......som jag hoppas gick bra.....

sen var eftermaten och kaffet var de dags att gå hem och göra iordning inför jobbet, med matsäck...

på jobbet gick de bara bra......
när jag kom hem hämtade jag bilen hos mamma för att kunna ta mig in till stan idag.....
sn när jag var hemma var de dags att gå och lägga sig skulle upp tidigt idag,
men jag fastnade i boken (typiskt)
så klockan hann och bli mycket innan jag somnade så imorse när klockan ringe var jag jätte trött.....men men upp och iväg kom jag   FICK SKRAPA FRAMRUTAN PÅ BILEN INTE ROLIGT ALLS!!!!

jobbet idag gick med bra, dom är så snälla och gulliga pensionererna.....

efter jobbet åkte jag till mamma och drack kaffe hon hade bakat en jätte god hallon kaka som var super god......

så nu sitter jag här och väntar på att jimmy ska komma så jag kan få fixa klart i lägenheten, han har varit och handlat några saker åt mig idag så jag (förhoppningsvis) ska få plats med de jag vill  det är så att jag inte får plats med mina kläder) så nu hoppas jag att detta blir bra som jag beställt av jimmy.......
men han fick givetvis jobbar över :( :(

så de känns som en evighet innan han kommer, vet inte när han dyker upp :(

de ska bli så skönt att få ordning på kläderna nu.....
kanske kommer blider sen...

puss och hej så länge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0