hösten är här.....grattis min älskling.....

ja varken man vill eller inte så är de bara att inse att den hösten är här nu.....
var på stan en sväng efter skolan för att inhandla lite grejor.....
börjar bli kallt att gå till bussen nu om mornarna så de fick bli ett par vantar och en halsduk.....
sen sa min mamma att de snart är dags att börja ta fram reflexer,
för de börjar blir riktigt mörkt på kvällarna nu.....
fast de är rätt så mysigt det oxå när man får tända ljus och
krypa upp i soffan under en filt och mysa med en bra bok..........

sitter just nu och ska börja ren skriva min "uppsats" som ska vara inne imorgon....
de är det sista som ska göras denna vecka....det är studiedag på torsdag o fredag och sen går vi ut på APU:n.....
vi ska vara inom hemtjänst i skärblacka, kimstad o norsholm, känns inte så vidare kul men man får väl se.........hoppas jag kan ändra min uppfattning när de är slut........

nej nu har jag inte tid längre måste sätta mig och skriva rent nu.....


puss och god natt

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKLING .........puss puss till dig älskar dig......


Kommentarer
Postat av: älskling

tack älskling

2008-09-16 @ 00:07:07
Postat av: Pernilla O Milo

Hej, Lycka till med apu:n Jag jobbade inom Hemtjänsten här den sommaren innan Milo kom... =)

2008-09-16 @ 08:55:22
URL: http://piii.blogg.se/
Postat av: Pernilla O Milo

Oh det är världens härligaste personal, dom gamla är jättesöta, endel är rätt vresiga men man får ju tänka sej in i deras situation och inte ta nått personligt. Jag klara ju av det o då var jag ändå med barn och hormoner som flög omkring =), Lycka till dom är ett bra gäng.

2008-09-17 @ 10:41:30
URL: http://piii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0