utan mina tjejer

igår var de skola som vanligt........hade lite info om apu på morgonen.....
sedan etik med lite fall att diskutera om några dilemman vi kan råka ut för på apu:n
hela eftermiddagen hade vi lyft och förflyttning.....den innehöll mycket skratt.......
ja fick åka lift av mina "vårdare" Carla o Madde.....håller mig krampaktigt i handtaget vill jag lova......:P


jag i sängen där de fixas innan liften


jag uppe i liften på väg till rullstollen




sen blev de att göra sista uppgiften innan apu:n
de var att skriva om hinduismen.
sen var vi på kalas på eftermiddagen innan de var dags att åka
 hem och slutföra hinduismen inför redivisningen, innan
de var dags för sängen och inta nattsömnen.......

idag åt vi lunch vi tjejer  för att vi inte ska ses på fem veckor ...*snyft* *snyft*
vet inte hur jag ska klara mig utan er så länge....de är tur
vi kommer att ses för att gå ut en gång, ta en fika eller lunch......

sen såg vi på film på eftermiddagen....Harrys döttrar
en mycket bra och gripande film den rekomenderar jag starkt för
den var så j*vla bra.....bra val Madde.....

sen hade jag redovisning i hinduismen...vet inte hur de gick då läraren
vägrade att berätta för mig hur jag låg till i kursen trots att resten av klassen fått den infon....

sen gick jag på stan en sväng med mamma och handla present till pappa
han fyller nämligen imorgon så de är de dags för kalas "igen"

jimmy hämtade sedan mig och mamma  och skjutsade hem oss där vi tog en kaffe innan
jimmy skjutsade bort mig till gympan....det var rygg och mage på schemat idag
de var jobbigt om inte annan så lär jag får veta de imorgon :P

så nu sitter jag här efter att ha varit duktig en timme känns riktigt bra......
tittar på efterlyst vill se när sexmördaren berättar sedan om hur han gjorde......

imorgon är de studiedag även på fredag och på måndag börjar sedan apu:n
så nu är de långt kvar innan man ska tillbaka till skolan efter som
de är en veckas lov efter apu:n


puss och kram till er madde, madde carla, linda o maria
tack för att ni finns.......puss puss


puss till dig min älskling....älskar dig


Kommentarer
Postat av: Lisa

Går du på friskis o svettis eller???

2008-09-18 @ 09:33:05
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: Madelene [Design & Fotoblogg]

Du är så mega go =) Saknar dig redan Puss tjejen!

2008-09-18 @ 21:50:01
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: M A D D E L I C I O U S [Design, foto & skönhet]

Ja jag menar det =) Var med och tävla om oljan nu vet ja :P Puss älskling!

2008-09-18 @ 22:55:37
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0