oj vad jag har varit dålig på att blogga= blogg torka??

mycket har hänt som vanligt......just nu har jag påsklov men ingen tid över för de...har en lägenhet som ska tömmas och de går sakta men säkert framåt. ska få hjälp av min mamma hela dagen imorgon (tack snälla du)

vi firade som sagt fredrik och de blev riktigt lyckat och roligt. helgen efter örebro var de fest som var så j*vla rolig, trevlig och god mat och massor med folk.....

jag har som sagt fått sommar jobb och även fått reda på min praktik plats som även den ska vara på vrinnevi hus :)
ska bli så kul att få komma ifrån skolbänken ett tag.

jag har fått ny adress :) så skönt att slippa ringa mamma om att hon ska kolla posten.
fick tillbaka på skatten 7523kr tackar och bockar för de :)

vi blev klara med våran stroke grupparbete i precis tid kl.23.10 dagen innan de skulle vara klart. men de blev ett toppen arbete inte så konstigt kanske med 5 toppen tjejer :)

vi premiär grillade i lördags med mamma o pappa som även sov kvar här. mycket trevlig.

idag har min kompis lisa varit och hälsat på mig, himla kul :) hon ska även fixa så min blogg blir trevligare och snyggare.

jag ska nu in och kolla på HOCKEY, kan vara sista matchen....

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0