ajajajaj

idag var de som sagt skolledigt :)
åkte till stan vid 9.30 för att möta mamma :)
vi skulle ses på cafe kuriosa för att mamma ville bjuda mig på alla hjärtansdag fika...de var så mysigt så :)

sen kom J vid 11.15 och hämtade mig för då var de dags att åka till sjukan :(
skulle byta p-stav...de gick bara bra hon var så duktig, tog även mitt blodtryck som var jätte bra de kändes så skönt då mitt alltid varit lågt :)

sen drog vi och åt lite mat innan vi skulle till banken då J skulle prata med en tant där......sen drog jag hem och tog de bara lungt som jag blivit tillsagd att göra.....
de blev en myskväll i soffan med let´s dance.......innan sängen väntade :)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0