biff med bambuskott

japp de bjöds de på till kvällen idag. då mamma o pappa kom förbi efter att mamma slutat jobbet. dom hade köpt med sig kina mat som var så gott. sen solade mamma och sedan pappa medans vi kolaade på let´s dance. J var iväg och spelade hockey.
sen var de dags för kaffe vid 21 då hade jag gjort vaniljpanacotta med hallon, det är så gott.
när let´s dance var slut började filmen när lammen tystnar på 3.an. som jag och mamma började titta på. pappa satt vid datorn med travet. jag har då aldrig vågat se filmen, men vi såg den och mamma o pappa fick inte åka hem förrän J kom hem så jag slapp sitta ensam. J döck upp vid 23 och fick lite mat och även han en vaniljpanacotta :)
sen såg vi klart filmen när mamma o pappa åkt hem.

jag drömde sedan om filmen och pratade i sömnen under natten :)

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0