hockey

idag blev de lite sovmorgon. imorogn börjar skolan igen då en vecka går förbannat fort har intehunnit med hälften av de jag tänkt. de blir aldrig som man tänkt sig :P

de blev alltså sen frukost, sen soffan då de var skidor på tv.
sen ringde jonas och sa att dom skulle titta ut om en stund.
jag gick ut och började skotta då de kommit massor av snö och gjorde fortfarande.
sen fick J komma ut och ta över då de blev alldeles för tungt, jag sopade av bilen innan jag gick in och plockade lite.
hoppade  in i duschen en snabbis och klädde på mig och förberedde för fika.
sen knackade de på dörren, de var jonas och kristin som kom med magen i vädret :)
de är så fint med gravidmage
dom hade köpt med sig winebröd och bullar i massor. de riktigt gott.
vi pratade ochn hade trevligt.
sen blev de dags att göra iordning sig för hockey.
kl.16 var de nedsläpp och de blev en rolig hockeymatch som bjöd på många snygga mål. den slutade tillslut med 8-2 till hästen, och skåre förlorade sin match så nu lever hoppet kvar ännu för hästen om en play off plats. sista matchen är på onsdags då de verkligen är en vinna match. vi kanske ska kolla på den då den spela i tingseryd tyvärr men vi kanske ska passa på att göra en anna hemlis( ni kommer snart veta vad de är, lovar att bjuda på bilder den dagen då det blir klart)
på vägen hem stannade vi på "hot spicy" och köpte med oss mat hem. de smakade riktigt gott och blev även matlåda till oss imorgon:)

nu är de snart dags för soffan igen då "beck" väntar på tv. sen blir sängdags om jag ska kunna ta mig upp imorgon :)

puss o hej


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja jag kan fixa lite me bakgrund o header o lite i menyn oxå, du kan ju höra av dej på msn om vi e ute samtidigt nångång annars kan du skicka ett mejl om hur du vill ha det på din sida. Och om du vill ha med bilder i headern kan du skicka med det i mejlet.

2009-02-23 @ 07:29:05
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0