tappade all fokus "fegt"

när J ringde mig igår.....
först ringde han om hemlisen och jag blev jätteglad, den ska ske imorgon :)  hoppas bara att allt går som de ska...
sen ringde han igen och jag trodde de var om hemlisen igen, men inte, jag blev bara tyst i luren.
då ringde han och berättade att hans kompis sen skolan begåt tsjälvmorden natten till måndagen.
alla i min familj vet vem de är, jag tappade fokus på allt resten av dagen...

tycker de är så fegt att begå självmord...han lämnar inte bara sina bröder, mor, far och vänner utan oxå hans tre barn (ca 5år, 3 år & 9 mån) som nu kommer få växa upp utan deras pappa......jag tycker bara det är fegt, visserligen hade hans fru flyttat ifrån honom sedan 2 veckor, men han har ju ändå sina tre barn att leva för...... 
hans ena bror begick självmord för ca 12 år sedan, hur kan man då utsätta sin EGEN familj för något sånt igen, det är något jag verkligen inte begriper mig på........

vad tycker ni om självmord? fegt eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0