trevligt värre

igår som sagt var jag på tjejkväll hemma hos madde h. det blev en riktigt trevlig kväll med mpnga skratt och lite skvaller....ni betyder så mycket för mig. ni får mig verkligen att vilja gå till skolan när man är som tröttast på morgonen.
de bjöds på tacos och efter de var de "torr" kladdkaka med grädde och kaffe. allt var jättegott.
till detta lyckades jag, maria, carla och madde h dricka upp två flaskor rödvin, vilket inte var så svårt då de smakade så gott.... en fick vi ju äntligen träffa maddes två pojkar i hennes liv sambon nicke och sonen edwin som var så otroligt söt i sitt blonda rufsiga hår (påminnde lite om emil i lönneberga)
klockan blev inte så sent men de räckte J kom och hämtade mig och maria vid 21.40 så de blev en alldeles lagom kväll.
ser redan framemot nästa gång :)


då jag glämde min kamera hemma :(
har jag lånat bilder från maria o madde

Värdinnan själv madde h


jag öppnar andra flaskan


tack ännu än gång madde h för en mycket trevlig kväll med god mat....och ni andra som var där för trevlig sällskap :)

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0