undersköterska Mli till tjänst


dagen idag blev inte alls som jag o mamma tänkt sig alls...mamma skulle komma hit vi skulle fix med lite små grejor jag ville ha hjälp med, gå en härlig promenad, äta god mat och bara mysa hon och jag.....
men de sket sig totalt. mamma är visserligen här men hon har legat i min säng sen 10 då hon kom.
jag har fått pyssla om henne med dricka, handduk och vetekudde.
hon har världens huvudvärk troligen migrän. så de blev inte alls som vi tänkt oss alls. vi skulle även gått på hockey jag, mamma, pappa o J. men nu får pappa komma och hämta mamma och köra hem henne istället. de känns riktigt surt vill jag lova. men de är inget jag kan styra över tyvärr. känns så typiskt bara då både mamma och jag sett fram emot denna dag länge och så slutade den såhär ist. ska ut och göra lite soppa nu ist som inte alls var planerat att äta idag. men de är de enda hon kan få i sif nu tror jag. tur man har lärt sig lite i skolan iaf. så jag får "leka" undersköterska idag det är visserligen inte fel, men de är fel dag och fel patient tyvärr. enj nu måste jag väcka mamma och fixa soppan....

hej svej




fast de är hockey ikväll :)
hästen-skövde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0