6/1

det bjöds på en riktig lång sovmorgon idag.....kollade ju på hockeyn inatt på tv:n tyvärr blev resultatet en besvikelse, men men inget att göra åt. matchen var slut vid 4.15 så då väntade sängen.
jimmy väckte mig med att frukosten var klar, som han alltid gör när de är helgdag :)
vi satt länge i soffan och åt frukost. då ringe jimmy´s syster och undrade om vi kunde komma ut till dom, jimmy skulle hjälpa dom med en plåt.
visst sa jag, då kollade jag klockan och tänkte de blir ju mitt i lunchen. samtidigt frågar jimmy mig om vi ska äta med dom :) självklart :)

vi gjorde iordning oss och for iväg till östra ryd (det är en bit att åka härifrån)
vi åt mat och jimmy fixade plåten, jag tittade på film med barnen :)

sen for vi vidare till greby, där de vankades kalas med tårta :) GRATTIS LENNART (svärfar)
du närmar dig gubbe åldern nu :P

sen drog vi vidare hem till mig för att hämta lite kläder bl.a. sen vidare hem till krokek :)

jimmy fixade iordning akvariet och jag såg på film. jimmy kom ner till mig när han var färdig och de blev en riktigt mysig kväll i soffan :P

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0