gott, gott

igår väckte jimmy mig sent klockan var nog närmare elva......var så trött, hade varit vaken mellan 4-5.30 p.g.a. min förbaskade hosta jag får på kvällarna.......så det var skönt att få sova ut lite :)
men de var bara att gå upp direkt för vid 13 skulle vi vara på greby och äta mat, med jimmy´s syster med familj och hans faster med familj :)
det bjöds på riktig söndags stek med massor av gott till, de var så himla gott jag åt tills jag höll på att spricka :)
sen var de kaffe med tårta och kakor.....
sen drog jimmy och jag, vi skulle in till himmelstalund och se på hockey. hästen-pantern.
men den matchen blev en besvikelse tyvärr hästen förlorade med 4-5 efter förlängning.

sen åkte vi hem och myste framför tv:n med en öppen brasa:)
innan de blev sängdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0