Lyssna på denna

idag var de skoldags igen. hade bara en lektion idag och SOVMORGON de va riktigt skönt.
va sedan och hämtade min telefon som var klar från servicen, sen va jag och handlade på rusta, öb m.m.
sedan åkte jag till krokek och lämnade lite papper till Maria som varit hemma hela veckan från skolan.
sen blev de konsum, innan jag kom hem.
så satte jag igång med maten inför kvällen sen kom snabeldraken fram ett varv.
sen kom pappa med skrivbordet till mig.
Pappa hjälpte även mig och J med att sätta upp två speglar i hallen sen hoppade dom in i bastun och jag gjorde klart maten. sen kom mamma med bussen, då blev de mat direkt "fläskfile gryta med ris och broccoli.
sedan sydde mamma och jag gardinerna till köket och vardagsrummet.
Det blev TOPPEN verkligen. ska bara handla några snygga lampor till köket nu så blir de så snyggt.
sen bjöds de på kaffe med mintkaka och galiano hot shots.

nu sitter jag här mamma och pappa har just åkt hem skulle plocka upp J`s föräldrar på vägen hem.

jag säger bara en sak ladda ner Lemar-If she knew    den är så jävla bra

nu ska jag gå och lägga mig klockan börjar bli mycket.

på söndag ska vi hämta nya köksbordet och tv bänken.....kommer bli så himla bra med de.


ha de så bra

ps. hoppas de gick bra idag för dig madde och familjen. tänker på dig ska du veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0