snö...

i förrgår var mamma o pappa hos oss i krokek en sväng vi åt varma mackor och såg på film "vi hade iaf tur med vädret"
vi tänkte vi skulle se den innan vi ska gå på bio och se den andra:)
igår jobbade jimmy (som vanligt) jag fäljde med mamma o pappa till ljusfallshammar för att kolla på en ny soffa till dom, åh herre min je.....fick ju nästan träningsverk av att hoppa upp och ner i alla soffor :P
sen tog vi en sväng förbi viberga, pappa tröttnade på mig och mamma när vi gick där så han tog bilen och åkte en sväng och kollade på ny bil. jag och mamma gick där inne länge, till slut fick jag med mamma till kassan, började känna mig riktigt hängig och trött.
vi åkte hem till mamma o pappa där jag kröp ner i fåtöljen och fick en kopp te av mamma.
sen kom jimmy och vi drack kaffe.
jag ville åka hem sen men mamma tyckte vi kunde vara kvar och äta kvällsmat med dom och syrran´s familj som sanrt skulle komma. sagt och gjort. de blev varma mackor även idag syrran hade beställt de :) men de gick och äta även idag det är ju så gott.......
sen fick jag äntligen åka hem.
jimmy och jag bäddade rent i sängen.
när de var gjort ville jag hoppa in i duschen, det är ju så skönt att krypa ner i ny bäddad säng ny duschad. de jag inte tänkte på då var att kloackan typ var 23.15 när jag hoppade in i duschen så de blev inte så tidigt i säng som jag velat.

puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0