Torsdag

va trött imorse när klockan ringe. de tar ett tag innan man kommer in i vardagen igen efter så långt lov, man vänjer sig väldigt fort vid att kunna sova länge på morgonen.
skolan idag gick bara bra. (som den alltid kommer göra )
åkte sen till krokek och satte ut mina böcker på blocket.

åkte sen till mamma efter skolan vi gick en promenad upp till kyrkogården och tände ett ljus för farmor och farfar, tänker på er mycket nu i skolan, jag du hjälper mig kämpa farmor, du sitter om en ängel på min axel och vakar över mig så jag orkar med skolan....

J komm sedan till mamma och mig och åt kvällsmat med oss innan vi åkte hem.
jag hoppade då in i duschen för att sedan krypa ner i sängen för att sova. SKÖNT!!!

natti natti

vilken fin bil ni köpt syrran är avis på er snygga xc90, men den slår inte min svarta pärla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0