andra chansen

i fredags blev de inte alls som vi planerat alls.
först var jag inne i stan och gjorde psykologi prov......har ingen aning om hur de gick....
sen blev de systemet vidare till karstorp sedan till spicy hot och handla mat till kvällen....

hem och bädda sängarna.....skit vad de är jobbigt, bäddade två dubbelsängar de var inte jobbigt utan när jag skulle bädda påslakanet J och jag har......jag är inte 240cm mellan armarna tyvärr...men med lite envishet gick de oxå...

sen blev de konsum och handla ingredienser till kvällen dessert. sen kom syrran hit nr jag precis klivit innanför dörren :)

sen dök både J och fredrik upp, vi drack kaffe och sedan slänge jag in maten på värmning i ugnen, medans syrran och jag gjorde oss schlager fina inför kvällen.
vi åt god mat och sedan drog vi till stan för att se andra chansen.  de var massor av roligt att göra innan föreställningen började. vi spelad quiz, fick cd.skivor, tog kort m.m.
sen satte vi oss kollade på showen. den var väl okej........
sen åkte vi direkt hem innan de var slut vi lyssnade bara på alla låtar sen åkte vi.....
då blev de dessert med rödvin :)
de smakade riktigt gott :)
sen bjöds kvällen på skratt och prat tills de blev läggdags :)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0