fredag=tacos

i fredags efter skolan åkte jag till J på jobbet och fikade innan vi drog ner till stan, för att J skulle lämna in sin puls klocka som inte ville fungera om den skulle. väl nere på stadium hade dom ju REA :)
jag kollade runt men hittade inget förrän jag kom till sko avdelningen, där stod dom så fina så underbara mitt framför ögonen på mig. provade dom och dom vara så super sköna. Även J hittade ett par skor till sig.

vi drog sedan till söderköping till frippe o pernilla.
vi hann bara innan för dörren så skulle J och frippe ut och provköra nya bilen.....själv blev jag barnvakt åt lilla underbara maja.....de gjorde mig inget alls.......när dom väl kom tillbaka så satte karlarna igång med att fixa maten i köket medans jag och pernilla satt i soffan och tog det lungt....

sen avnjöt vi tacos som var så gott......innan de var dags för så ska de låta medans karlarna satt i köket och kollade på let´s dance....

sen blev de tyvärr dags att åka hemåt.....jag körde :)

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0