söndag morgon

igår när vi vaknade gjorde jag en god frukost som avnjöt allihopa.....sen blev de en slö förmiddag i soffan framför tv:n fram tills jag gjorde lunch. de bjöds på pasta med pastasås :)
efter maten åkte fredrik hem. vi andra satt i soffan och fortsatte se skidorna.
syrran hoppade in i duschen och åkte hem efter de.
när hon lagom åkt hann jag bara in i duschen snabbt innan J´s föräldrar kom och fikade och kollade poå hockeyn med oss i två perioder innan dom åkte hemåt. vi såg klart sista innan vi åkte till norsholm för att hälsa på lolllo och mårten :)
det blev en mycket trevlig kväll fram till kl. 24 då vi åkte hemåt till sängen :)

Så nu sitter jag här har ätit frukost och ska göra iordning mig för att åkte till stan och lämna kärran och gå på bo-mässan :)
måste sätta fart nu för J ropar :)

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0