lördag

idag blev de en slö förmiddag med en god frukost innan vi drog ivög till greby på 15 kaffe.....och visade upp nya bilen för J´s pappa...
vi stannde en stund och jag och J´s mamma satte oss i soffan och broderade en stund innan de var dags för oss att åka då J´s föräldrar skulle bort.
J och jag fortsatte till åby en sväng för att hälsa på där en stund....
när vi kom in satt maggan och broderade i vardags rummet....

J satte sig o soffan och kollade på hockey med leif och jag satte mig hos maggan och tog upp mitt broderi :)
sen kom leif ut och sa att vi skulle beställa pizza...... vi åt god pizza och sedan blev de dags för melodifestivalen...
den var väl okej denna gång...sen blev de dags att åka hemåt.......mot sängen


hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0