måndag

idag kom den ut på annons TILL SALU!!!"!
 

nu ska den säljas nån som vill köpa :)

igår blev de sovmorgon skönt.....till skolan på en lektion...
sen åkte jag till J och satte mig vid datorn och skrev  min ansökan till vrinnevihus om sommarvikarie.
åkte sedan upp den personligen och hon verkade väldigt trevlig och det verkade vara en mycket revlig miljö att jobba i så nu är de bara att hålla tummarna.
sen åte jag till barbro och tog en fika medans J jobbade klart.....sen åkte vi till jonas en sväng och fikade innan J skjutsade mig till bussen och han åkte på innebandyträningen.....
jag åkte hem och lade mig i solariet en stund innan duschen väntade...sen blev de soffan med broderi och familjen annorlunda......
sen kom J hem och och vi myste i soffan innan de blev dags för sängen....

kram och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0