ego

jahopp dags för datalektion igen...:)
då blir de som vnligt ett nytt inlägg i dig....
har fått hosta idag...oerhört störande....vill jag lova

igår var jag som sagt barnvakt till mina små änglar...lisa kom till min skola när jag slutat, så åkte hon och jag bussen hem till mig där moster bjöd på banan med glass....man får bli bortskämd när man är sjuk....sen sov lisa en timme och jag läste i min bok som snart är slut.....vid 16 var de dags att gå och hämta dom andra två på dagis....
sen gick vi hem till dom men när vi va 50m hemifrån kom pappa Fredrik och de var inte så populärt eftersom att jag hade lovat att måla med dom innan pappa kom hem.....
men fredrik bjöd in mig en kaffe till´s Jimmy skulle komma så fick jag lite tid till att hinna måla med barnen....
vid 17 dök jimmy upp coh tog lite kaffe innan vi åkte...

vi åkte då till Jimmys föräldrar´där jag hade tänkt plugga en stund medans Jimmy skulle ut och springa med sin far...men ack vad jag bedrog  mig för där var Linn och Klara.....så de var bara att fortsätta med barnvaktande....men men inte gör de mig nåt :) :)

när Jimmy kom tillbaka åkte vi och köpte kebabrulle och åkte ner till syrran och åt.... gott gott
där fick jag även ett paket av lisa och där i var de två skedar med ett rött hjärta på upptill och 200g gram "tack för att du finns te"   med jordgubbssmak......tackar och bockar....

sen blev de hemåt....tänkte lägga mig tidigt för att få läsa en stund...men när jag kom hem skulle jag messa Jimmy men upptäckte då att mobilen var borta :( :(
jahopp de var bara att ta på sig kläderna igen och gå ner till syrran och där var den :) :)
sen fick jag lägga mig och läsa......


lite bilder på mig EGO
       


puss puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0