usch

vaknade imorse glad över att få gå till skolan :)

men när jag gick upp ur sängen upptäckte jag att jag hade ont i halsen och att nu var även näsan täppt :( :(
men när jag väl kom till skolan blev jag genast glad när jag träffade maria, madde, linda, madde och carla....ni är för roliga tjejer :) :)

vi bestämmde att vi i imorgon ska till harrys och äta, dricka lite, prata och ha roligt :) :)  man kan verkligen inte ha tråkigt med dessa tjejer " go girls"........
idag när jag kom hem åkte jag till klädbutiken i blacka och handla två koftor en svart och en grå (kunde inte bestämma färg och så var dom så billiga endast 149kr st)

har just kommit hem från mamma där jag ätit en knäcke macka med ny stekta kantareller F*N vad gott de är "mums"
och så hjälpte jag pappa lite med nya telefonen han köpte idag.....

nej nu tog min tablettask med pim pim slut jag fick av mamma :(

så nu sitter jag hemma i min fåtölj i min lilla "läshörna" fram dig. ska hämta min bok och läsa lite om celler vi gått igenom idag och se om jag kan bli nåt klokare på egenhand.
sen blir de sängen och gosa med "pelle pellefant"  och hoppas på att vakna imorgon utan täppt näsa och halsont....

hoppas jimmy kommer hit imrogn och sätter upp min hylla han har gjort så jag kan få ordning på mitt smink i badrummet...puss på dig älskling.....

natti natti puss puss


"pelle pellefant"


go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0