jul mys

igår blev de som sagt jul mys med j´s familj....det var väldigt trevlig och gott........vi drack glögg, åt massor av god julmat, delade ut lite julklappar.....det var väldigt trevligt......

det blev ganska sent ändå vi var hemma vid 12 ungefär.....då blev de raka vägen till sängen.....
jimmy är idag och jobbar jag plockar iordning inför kvällen då det är dags för julfest med min släkt...
det är bara de att de är svårt att komma på allting man ska ha med sig upp till fjällen oxå....alla julklappar, underställ, tandborste, kängor, termokläder, ja de är mycket som ska med upp iaf....ska bli kul och se hur vu får plats med allt i bilen då mamma och pappa ska åka med i våran bil visserligen har vi satt på takboxen men ändå all mat och drcika som ska med och de viktigaste alla julklappar....haha de ska en rolig syn att se jimmy och pappa försöka få in allt i bilen bäst att hålla sig undan då.....:)

nu måste jag sätta fart igen så att allt är klart när jimmy kommer hem från jobbet......

puss och god jul

ps glöm inte tända ett ljus för dom som inte kan vara med oss vid jul,
detta ljus tänder jag för er farmor och farfar det kommer att brinna hela jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0