lover christmas...

jag älskar verkligen julen....det är så mysigt och roligt.....
massor av god mat, trevliga myskvällar, julklappar, jukort glögg m.m.
jag bara älskar att slå in fina julklappar....
.
visst blev dom fina.....


sedan under hösten har jag ju börjat sy hardanger...mamma fick mitt första projekt i julklapp fast hon fick det den första advent så hon skulle kunna ha den under julen (det var en julduk altså)
sedan har jag gjort lite andra julklappar.....
jag har även börjat på syjunta tillsammans med jimmy´s mamma. medelåldern är ca 60 år....så de är jag och en massa tanter men roligt är det......
 dessa ska syrrans barn få i juklapp visst är dom söta....
en är till min pappas faster barbro som var så snäll och stickade fina vantar till mig....

nu måste jag rusa in i duschen innan jimmy kommer hem och då ska vi åka och fira JUL.....


kram och puss på er....

ps. tack madde, madde, maria, linda och carla som har gjort denna termin så rolig love you......puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0