ojojoj

det var verkligen länge sedan jag uppdaterade mig..........
mycket roligt har hänt....
idag ver de sista dagen i skolan....efter det åt vi på kina några i från klassen...mycket trevligt....

så här slutade mina betyg:
medicinskgrundkurs: VG
vård & omsorg: MVG
datakunskap: MVG
etik och livsfrågor: VG

annars är det julstök fär hela slanten.....

men nu börjar allting bli färdigt....ska och fira jul med jimmy´s familj ikväll och äta massor av god julmat....
imorgon blir det de traditionella julparty med min släkt hemma hos min syster... alltid lika trevligt....
på söndag blir de att packa de sista innan vi åker.....antingen åker vi söndagvkäll lr måndag morgon beror på hur vi mår och är klara med allt inpackat i bilen...bara hoppas på att allt får plats i bilen :)

vad har annars hänt då...jimmy och jag hade en väldigt trevlig semester i turkiet bjuder på lite bilder...


vi hade en helt underbara resa med mycket god mat och skönt väder....så här såg dessertbuffen ut varje dag....



vill passa på och hälsa till Rune och Stina som vi träffade på resan och umgicks med nästan varje dag....det var verkligen trevligt att umgås med er.......god jul och gott nytt år till er......vi kommer och hälsar på er snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0