våfflor

idag när vi vaknade skulle jimmy och jag fixa frukosten och maten under dagen, tyvärr had vi båda fått lite kännigar i halsen :( ..... vi hade bestämmt att vi skulle ta en dag var......efter frukosten åkte syster med familj iväg och skulle åka pulka och hundspann....mysigt.....
jag och jimmy skjutsade m o p till snöcentreumet för att m skulle hyra skidor hon och p skulle åka 3 km på längden i spåret. när vi väl fått iväg dom i spåret så åkte jimmy och jag iväg för få en mysförmiddag tillsammans vi åkte till gammelgården ett jättemysigt ställe (bilder kommer senare)
där åt vi god frsiga våfflor med sylt och grädde och bara myste.......sen åkte vi och hämtade upp m o p åkte tillbaka till stugan och åt lunch jimmy och jag fixat Lasagne :)
sen blev de att vila en stund innan vi bestämde oss för att åka icekarting (som go kart fast på is med dubbar)
jag, jimmy, pappa och fredrik åkte i väg...
det var skit kul att åka man fick åka i 7 minuter....fast de kändes som mycket längre
väl tillbaka var syrran och mamma med barnen på skridskobanan....vi tittade på barnen en stund innan vi hem för att fixa maten för kvällen......medans maten stod i ugnen duschade jimmy och jag och packade iordning väskorna inför morgondagen......sedan blev de en myskväll med singstar :) innan sängen väntade


puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0