oj oj, man hinner inte allt

som man skulle vilja hinna med iaf. det var ett tag sen......var sjuk tis, ons, tors, var hemma världens huvudvärk.började redan ¨på måndags eftermiddagen, kunde inte klara av att skicka iväg ett sms på morgonen om att jag skulle vara hemma utna J fick göra de åt  mig. sedan blev jag liggandes i soffan fram till torsdagen typ. orkade inte plugga alls, såg lite på tv och kunde brodera lite emellan åt då de inte innebar så mycket tänkande.
i fredags var jag i skolan. sedan åkte jag till mamma en sväng och färgade hårbotten för de var verkligen dags. sen drog jag till maxi och strosade en sväng innan jag gav mig in på ica för att handla inför helgen ochh kvällen. de blev en fläskfilé.
 J hämtade mig när jag var klar och han tyckte de var så skönt att bara kunna hämta upp mig och slippa handla.
hemma tog vi de ganska lugnt, jag broderade och J fixade i pannrummet med målningen. sen myste vi resten av kvällen framför tv:n till let´s dance. inan de var dags att krypa i säng.

det blev en riktigt mysig dag....med god mat och efterrätt som bestod av violglass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0