oj oj

ojoj som ni märker hinner jag inte med att blogga varje dag då jag har skolan och mitt broderi oxå. syjuntan drog ju igång för två veckor sedan så de är mycket som ska hinnans med och då blir tyvärr bloggandet lidande.
fick tillbaka provet vi gjorde förra veckan. de blev ett VG med 23,5 av 27. alltså ett HALFT poäng från mvg så det känns riktigt surt. men men livet är inte rättvist jämt. jag får hoppas att jag kan ha de halftpoänget på rättsida nästa gång :) annars är de pluggande som hänt under eftermiddagen. ska sätta mig i soffan nu och brodera till tv:n till J kommer hem från innebandy vid 21. sen blir de sängen är så trött har sovit så dåligt inatt........


hej då.....

skickar in några bilder från i helgen :)


maten i fredags smakade så gott :)


två utslagna efter bad och mys.....


snökonst i högsta klass :)

hej svejs.......

Kommentarer
Postat av: joyce

heysan sötnos var med å tävla om fina sandaler/gladiatorn liknande från ellos!

perfekt till sommaren



http://kemmielynleysen.blogg.se/2009/february/tavling-sandaler-fran-ellos.html#comment



(om du inte vill skit i i will not force u ) :D



kram,

2009-02-16 @ 16:59:11
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0