rubrik jaa....hmm...

tiden verjligen bara springer iväg.....denna vecka har gått så j*vla fort.......
måndag var som vanligt med att J var på innebandy och sedan blev de en lugn kväll framför tv:n

tisdagen var de skola som vanligt  där de skulle redovisas i arbetsmiljö, som gick bara bra, det handlade om kränkning och särbehandling på jobbet.
sen drog jag till kimstad för att fixa lite i lägenheten, hann inte så mycket tyvärr då J kom med mta från "spicy hot" mycket gott.
sen skjutsade jag J vidare till greby för att han skulle ut och träna och jag fortsatte till blacka på min syjunta......
den var alltid lika trevlig som vanligt.....
 

ska lägga in lite bilder på det jag gjort tänkte jag ska bara fota först :)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0