1000kr

telefonen ringde nyss. de va J jag tror han har dbbas av storhetsvansinne lr nåt...han var verkligen helt flum i telefonen.
han hade varit på banken och pratat med nån tant. de hade iaf gått över föräntan. sen hade han köpt en trisslott och vunnit 1000kr lagom tills imorgon. då min stora dag väntar..........

annars så ska jag snart ha lektion igen omvård......vi ska prata om BT, sårvård och venprov och börja med att lära oss att linda ben.........jahoj

efter sen ska vi och handla vidare hem och baka tårtor tills på lördag då folket kommer och ska fira mig.
imorgon kommer mamma o pappa och ska äta semeltårta med mig......gott värre de......


nej nu är de dags att gå........på lektion.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0