de gick fort

skolan som vanligt nu. idag fick jag skjuts med J till skolan, de var skönt när de var så kallt ute imorse -9 brrr.
slutade vid 11.20 det är så skönt att göra de på fredagarna.
gick då ner på stan för att lämna tillbaka skorna jag köpt till J. köpte en tröja, ett par mysbyxor, ett par skor och en bok till honom idag, vilken rea de är nu :)
åt lunch med mamma och morbror idag på "paus" så himla gott där.
sen åkte jag till J´s kontor och väntade på att han skulle sluta.
sen åkte vi till ingelsta och mötte pappa, han skulle låna internetet under helgen.
sen åkte vi till åby, för jag skulle sälja mina böcker till en kille där. de gick verkligen fort vill jag lova, han köpte alla mina böcker. så skönt att bli av med dom.

vi stannade till hos J´s faster och fickade innan vi fortsatte hem till krokek.
så nu sitter jag här ensam, har just druckit upp min grogg så de är dags att göra en ny, det är ju ändå fredag :)
J och jag skulle ha bastat ihop men efter ett tjafs så fick han inget av de jag köpt till honom och han fick basta ensam.
blev så arg när han frågade vad de kostade fast jag redogjordeigår att jag inte handlar dyra kläder utan passar på när de är rea. han kläder idag kostade: byxor 49kr tröja 75kr bok 20kr. skorna var dyra men de visste han om innan jag köpte dom. inte var de dyrt de jag handla idag. han ifråga satte vad tröjan kostade då blev jag ledsen och arg eftersom jag redogjort att jag inte handlar dyra kläder så han fick inte nåt av de andra. skorna hade han redan fått innan. eller har jag missförstått honom så att jag verkligen inte skulle ha handlat något till honom???

så det som skulle blivit en myskväll i soffan blev att vi nu sitter på olika håll så långt ifån varandra vi kan :(
jag som avstod bio idag för att han kände sig trött, jag som sett framemot bio hela dagen. men vad fick man för det. INTE ENS ETT TACK FÖR SKORNA SOM KOSTADE 700KR


ska gå ut och blanda mig en ny grogg nu, behöver de efter idag, han kom visst upp för trappen nu.


krya på er vill jag hälsa till syrran med familj där alla ligger i magsjuka (2vuxna 3barn)
hoppas ni blir bättre snart


kram kram på er alla där ute............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0