Första dagen

första skoldagen gick bara bra. kändes skänt att vara tillbaka igen och få träffa alla.
vi i de "vanliga" tjejgänget" gick ner till "Gu Va Gott" och åt lunch (jag åt en sallad) vi pratade om vad som hänt under jullovet. alla hade vi haft de bra och myckret roligt hade hänt och kommer hända. alla hade nåt roligt att berätta.
sen gick jag en sväng på stan, köpte en ny brun kofta och ett par jeans på lindex på rean, skit billigt de va ta2 betala för en1, så de kostade bara 199 för båda. köpte även ett par skor till jimmy (som tyvärr inte var bra)

sen åkte jag jag till J´s arbete och vi drog till media markt och skulle kolla på födelsedagspresent till mig. de slutade med att jag köpte en födelsedagspresent till mig själv från mamma o pappa. fanns bara en kvar av den jag ville nämligen ;)
vi åkte mot kr4okek sen hann bara hem sen ringde hasse tillbaka och vi åkte till honom och ania. vi blev kvar där till kl.23 ania bjöde på vin, de var en trevlig pratstund vi hann med. sen blev raka vägen i sängen

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0