fredag :)

skönt med fredag. skoladags som vanligt :)
slutade lite tidigare (läraren skulle på möte)
åkte till J´s jobb och sen åkte vi iväg på en hemlis. sedan till leon`s och åt lunch :)
vidare till systemet och sedan hämtade vi smörgåstårtorna.
väl tillbaka på kontoret igen svabbade jag av golvet inna jag åkte hem :)

jag plockade lite hemma och väntade på att J skulle komma hem då vi åkte och handlade lite mat
det blev tacos att äta idag de var så länge sedan. nu ska jag ställa in ostkakan vispa grädde och fixa saftsoppan ska bli MUMS attv äta. sen blir de soffan med ett glas rött i handen :)

hej svejs
imorgon blir de kalas för hela slanten här hemma. gästerna väntas komma kl.17 ska bli trevlig och gott. så imorgon blir de en sväng med snabeldraken och svabben och fixa till tårtorna :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0