imorgon är de skola dax :)

idag vakande jag vid 9 och gick upp och hämtade frukost la mig i sängen igen och läste tidningen och åt frukost. då kom jimmy hem och skulle äta frukost hemma, typiskt att jag redan ätit :(
jag gick upp när jimmy åkte igen för att jobba.
gjorde iordning mig för att åka till stan idag igen, skulle handla lite grejor till skolan och till jimmy.
ringde mamma och frågade om vi skulle luncha idag igen, och om hon kunde gå och köpa en lite plattång till mig.

så jag uträttade mina ärenden innan jag for till ammmas jobb.
mamma kom med lunchen och min plattång.
hon undrade hur jag kände med håret.
jag sa jätte bra synd bara med lockarna som är kvar från min permanent, dom blir jobbiga när jag plattar.
då kom mamma med iden att jag kunde rakpermanenta mig.
så då satt min i frisör stolen idag igen, de blev permanenten, färgade ögonbryn och inpackning med färg på håret :)
sen åkte jag till jimmy´s jobb och mötte honom för vi skulle till kimstad idag.
så nu sitter jag i kimstad och väntar medans jimmy och hans far är ute i spåret och springer :) "hurtiga gubbar"

ska gå in till tv soffan nu en stund :)

och i morgon är de äntligen dags att börja skolan igen. ska bli jättekul att se alla igen, de var verkligen längesedan (19:e december)

puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-15 @ 04:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0