MIN stora dag

var som sagt igår och den var verkligen toppen..........

J kom in med frukost och sång på sängen och vi myste i ca en timme innan de var dags att åka till skolan.
även där fick jag höra sång av micke o maria   tackar o bockar för de.
när studiebesöket på arbetesmuseum var över åt jag lunch på stan med jossan.
väl tillbaka i skolan så fick jag ett kuvert och ett kinderägg av mina köra tjejer i klassen. de innehöll ett kort där jag bjöds på bio med mat på valgri restaurang....ska bli så kul och mysigt tack så mycket tjejer :)

sen drog jag hem efter skolan och städade då det vankades besök :)
j kom hem och jag fick en murgröna och ett paket som innehöll ett par jätte fina örhängen :)
sen kom mamma, pappa och barbro.
jag fick en eltandborste, en fin blomma, ett halsband med en groda och ett presentkort på veromoda av mamma o pappa.
en jättefin tulpan bukett av barbro.
sen kom J med en fin bukett med blommor och ett kuvert till, de innehöll en spa kväll för två pers. med tre rättersmiddag på fredgagården ska bli så mysigt......blev helt stum och gråt färdig då jag fick de........

sen fickade vi med semeltårta o kaffe "mums"
sen blev de en slökväll i soffan :)
 puss o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0