mysigt

idag åkte jag till stan som sagt, åt mat och gick på stan en sväng med felix.
sen besäkte även jag mamma i frisörstolen och hon klippte bort ca 10cm typ.  de känns väldigt märkligt utan mina cm, men de växer ju ut som sagt :)

åkte med syrran hem till kimstad, kollade posten innan  jimmy kom och hämtade upp mig och vi drog till ikea "äntligen"
där blev det en hel del som for ner i kundvagnen (som vanligt)
bl.a.
en ny lampa till matsalsbordet i vardagsrummet
två speglar till hallen
jimmy har övertalat mig till att köpa ett stort täcke till sängen ett sånt man får plats båda under för att vi ska kunna ligga närmare varandra och att jag inte ska skrika att de blir kallt så fort han lyfter på mitt täcke för att komma under och mysa.
till de blev det även ett påslakan sett, så nu har han bäddat rent sängen och vi ska strax krypa ner för att mysa :)

imorgon väntar en dag utan planering :) skönt att inte ha nåt planerat innan skolan börjar för då kommer de inte bli en lugn stund igen.

puss o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0