skit telefon

igår bjöds det på lasange på greby sedan åkte vi vidare till kalaset och där bjöds det på supergod tårta.

vi hann sedan till himmelstalund till hästen andra period mot kungälv. den matchen slutade 2-1 tillhästen de var en skön seger :)
sedan åkte vi hem och myste i soffan framför tv:n kollade bl.a. på 5 bakom en trollkarlsmagi  det var mycket intressant och roligt.

sen blev de natti natti

idag ska jag in till stan en sväng och lämna in min skit telefon som inte vill fungera som den ska :(
sen ska jag till mamma en stund och prata med henne :)

jimmy kom nyss hem en sväng och skrämmde skiten ur mig blev skit rädd när dörren öppnades och så kom han in :P

nu måste jkag fixa iordning mig om jag ska komma iväg någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0