ytterligare 10 cm borta

igår åkte jag som sagt in till staden och möte mamma :)
de slutade med att ytterligare ca 10cm av mitt hår försvann :)
men de känns så skönt nu och det blev verkligen superbra
även jimmy blev nöjd denna gång :P

gick en väng med mamma på stan och bjöd henne på lunch som tack för klippningen.
sen drog jag hem till krokek och slöade en stund innan jimmy klev innaför dörren, då slöade vi båda i soffan innan jimmy åktre iväg till innebandyn.
jag gick ner och solade en stund och tod en dusch, kändes riktigt konstigt med mitt korta hår, blev helt fel när jag borstade de, men de känns bra ändå de blir en vana snart :)

sen blev de soffan igen med lite goda mackor och kolla på guldbaggegalan.

sen väntade sängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0